interstellar_ver2_xlgDanas je punih sto dana od kada sam počeo da vodim duhovni dnevnik, i kada sam preuzeo novi “kurs” u svom životu, prema radu na sebi. Od tada, prošao sam kroz razne faze, kroz odnos i raskid sa Bubom, preseljenje u novi stan i početak života sam, u svom ličnom prostoru, zatim kroz prolazak raskida sa Bubom, kroz samoću, kroz probleme na poslu zbog mog trošenja energije na stvari koje su me iscrpljivale i odvlačile me od posla, zatim sa novim odlukama koje sam počeo da donosim (vezano za odseljenje od Bube 1. oktobra, “godišnjicu velikih odluka” 14. oktobra, i svoj 33. rođendan), novi način života, novi prijatelji u životu – i jedan drugačiji pogled na život i drugačija stremljenja. Svašta se izdešavalo za ovih 100 dana. Bilo je emotivnih vožnji, i jedan emotivni break. Ali iz svega toga proizašle su brojne lekcije – i jedna od najvećih koje sam “saznao” i naučio: rad na emocijama je 24-časovni rad, a osećanje mentalnog i emotivnog mira i zadovoljstva samim sobom proizilaze iz tog rada i posvećenosti njemu; moj emotivni i mentalni mir zavise samo od mene, mojih odluka i moje posvećenosti tome – a ništa u životu nije vrednije od osećanja ispunjenosti životom.

Buba večeras odlazi za Emirate. Moja Buba.

Večeras je nedelju dana od onog videa koji sam video preko fejsa, koji mi je otvorio oči da razmislim šta želim u životu, i pokrenem se da to jebeno ostvarim, i jebem kevu. Neki dani su sami po sebi pozitivniji, drugi su manje, ali držanje za svoju radnu rutinu održava me na svom putu. I to je to – u najvećoj meri sva mudrost uspeha i življenja. Odluke, organizacija, trud i posvećenost. Rad na sebi, i učenje o sebi. Inače, sad vidim, taj video postavljen je tačno na moj 33. rođendan.

Večeras, dok Buba bude letela, gledaću završnu trećinu Interstellara. Film o avanturističkom duhu, i jedna neverovatna ljubavna priča. Dok bude letela, ostaviću cigare. Dok bude letela, meditiraću. Dok bude letela, spavaću i sanjaću. Sutra je jedan sasvim novi dan – novi dan ostatka mog života.

U decembru krećem na jogu. Možda i plivanje, možda i planinarenje. Život je kosmos, duša je šuma.

PS – danas je i prvih deset dana mog magičnog 33. rođendana.

